رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران مطرح کرد؛

پروژه تندگویان - یارجانی؛ دسترسی‌هایی از جنس زیرگذر، روگذر و هم سطح 

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی، آبادانی و رفع گره‌های ترافیکی را به‌دنبال دارد.

 سرهنگ مصطفی زینی وند رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت:  از آنجایی که احداث و تکمیل پروژه های عمرانی ، عمران و آبادانی و رفع گره های ترافیکی را بدنبال دارد، پیگیر این موضوع هستیم که این پروژه ها حتما انجام شوند و در زمان اجرا نیز نهایت همکاری را داریم.

وی افزود: اما مشکل از آنجا پیش می آید که یا روند اجرای پروژه کند می شود و یا اینکه در برخی مواقع و مقاطع پروژه روند کار قطع می شود و این موضوعی است که نارضایتی ایجاد می کند.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: پلیس برای زمان بندی و نحوه اجرای پروژه هایی که در سطح شهر انجام می شود همکاری کامل را با آنها دارد و مشاوره های خیلی خوب و زیادی را به شهرداری می دهد تا معضل ترافیکی نداشته و جرایان ترافیکی از آن محل قابل عبور باشد و اگر نیاز است که انحراف ترافیکی ایجاد شود و یا اینکه مسیرهای جایگزین اعلام گردد این معابر شناسایی شود.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در برخی مواقع نیاز است در برخی از این معابر تعریض صورت گیرد تا بتوانیم جریان ترافیکی را به خوبی از این مسیرها عبور دهیم که این کارهایی است که با انجام آنها از ترافیک محدوده کاسته و نارضایتی ها کم می شود .

وی گفت: پروژه های عمرانی با توجه به افزایش جمعیت و افزایش خودروها و تغییر کاربری های سطح شهر، نیاز شهر هستند تا از مشکلات ترافیکی کم شود.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران تاكيد كرد: در انتهای بزرگراه یارجانی و نواب در محدوده تندگویان به خاطر اینکه انحراف ترافیکی داشته باشیم، یک مقطع تعریض معبر انجام شد و این محل جایی بود که قبلا وجود نداشت و با تعریض معبر جریان ترافیکی ایجاد شد تا مسیر عبوری برای شهروندان مختل نگردد.

وی ادامه داد: این پروژه یک پروژه کلان است که در سال ۱۳۹۰ طراحی و در سال ۱۳۹۴ بازنگری و در سال ۱۳۹۹ ابلاغ و در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرده است و اتفاقی که الان افتاده است و از سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت داشته به غیر از مواقعی که به تاسیسات زیر سطحی مانند آب و گاز و ... که باید جابجایی آن‌ها انجام می‌شد، روند خیلی خوبی را طی کرده است.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: امید است تا دو یا سه ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد. این محدوده یکی از نقاط دارای گره ترافیکی سطح شهر تهران می‌باشد که با احداث زیرگذر و روگذر و دسترسی‌هایی که در این محدوده ایجاد می‌شود، رانندگان بدون تداخل ترافیکی از این محدوده عبور خواهند کرد. دسترسی‌هایی از این پروژه به سمت بزرگراه نواب شمال از بزرگراه تندگویان و بالعکس و از بزرگراه نواب به سمت میدان بهمن و در ادامه بزرگراه بعثت خواهد بود.

برچسب ها: راهور ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار